رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا طرح زوج و فرد از امروز در هسته مرکزی شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا به منظور رفاه حال شهروندان و با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا و در راستای کاهش آلودگی هوا طرح زوج و فرد از امروز پنجشنبه ۱۱ دی ماه در هسته مرکزی شهر تا اطلاع ثانوی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به اینکه این طرح صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ اجرا می‌شود، گفت: برخورد جدی با خودرو‌های فاقد معاینه فنی و دودزا در دستور کار پلیس است.

او ادامه داد: با توجه به گزارش مرکز پایش زیست محیطی استان و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر انباشت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان تا پایان هفته لازم است رانندگان نسبت به اخذ معاینه فنی، چک و کنترل وسیله نقلیه خود در خصوص میزان آلایندگی هوا اقدام کنند.

سرهنگ محمدی با تأکید بر اینکه شهروندان از تردد غیرضروری و عبور و مرور با خودرو‌های شخصی و تک سرنشین و موتورسیکلت به ویژه در معابر اصلی و مرکزی شهر خودداری کنند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودرو‌های فاقد معاینه فنی در اسرع وقت برای حفظ سلامتی شهروندان و جلوگیری از اعمال قانون از طریق دوربین‌ها و مأموران راهور نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.