استاندار خراسان رضوی از چند واحد تولید نان صنعتی، شیر پاستوریزه، صنایع روشنایی و یک موسسه فرهنگی در حوزه تولید محتوا در مشهد بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی  پس از بازدید از خطوط تولید این واحد‌ها و شنیدن مشکلات مطرح شده توسط مسئولان این صنایع، دستور لازم را برای حل مشکلات آن‌ها صادر کرد.

او افزود: از مهمترین مشکلات مطرح شده توسط مدیران این صنایع می‌توان به مشکلات مرتبط با کمبود مواد اولیه و سهیمه‌های اختصاص داده شده به آن‌ها اشاره کرد.

همچنین استاندار خراسان رضوی پیش از حضور در این صنایع تولیدی، از موسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت زینب کبری و همچنین یک واحد تولید و تامین کننده تجهیرات روشنایی و نورپردازی با برند تکنیک نور بازدید کرد.

واحد تولید نان صنعتی در شرکت گندم دشت مشهد که امروز استاندار خراسان رضوی از آن بازدید کرد بزرگترین کارخانه تولید نان صنعتی در شرق کشور به شمار می‌رود که ۲۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

همچنین شرکت سهامی خاص شیر پاستوریزه پگاه خراسان که امروز مورد بازدید استاندار خراسان رضوی قرار گرفت یکی از مجموعه‌های تحت پوشش شرکت صنایع شیر کشور است که بیش از ۸۰ محصول تولیدی دارد.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.