استکی: ذوب آهن در نیم فصل اول ضربات زیادی از داوری خورد/ بازیکنانی نیاز داریم که با شرایط تاکتیکی حسینی متناسب باشند

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در رابطه با دوپینگ بازیکنان لیگ برتری توضیحاتی داد.

حسن استکی، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با بحث دوپینگ بازیکنان لیگ برتری بیان کرد: در حواشی فوتبال که باشید، متوجه یک سری صحبت‌ها می‌شوید. در فوتبال فشار تمرینی زیادی حاکم است. سال گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی هر ۲ بازی و گاهی اوقات پشت سر هم از تمامی تیم‌ها و بازیکنانشان تست دوپینگ می‌گرفت. مربی‌ها در لیگ برتر زحمت می‌کشند و اگر تست‌های دوپینگ کمتر شود، شاید بازیکنان دچار اشتباه شوند و گول یک سری حرف‌ها را بخورند. گرفتن تست دوپینگ روال کار ورزش است. وقتی همه مربی‌ها از تیم هایشان مطمئن و رضایت کامل داشته باشند، بدون هیچ مشکلی تست دوپینگ می‌دهند.

استکی در رابطه با این که چه برنامه‌هایی برای تغییر جایگاه ذوب آهن دارند، اظهار داشت: اولین هدفی که مجتبی حسینی دارد، خروج تیم ذوب آهن از این شرایط است. تیم ما در نیم فصل اول به علت مسائل داوری و اتفاقات، وارد شرایط بحرانی شد. اگر در نیم فصل اول خیلی از ماجرا‌ها ضد ذوب آهن نبودند، الان شرایط این تیم این طور نبود. باید برای سال آینده یک تیم جوان با استخوان بندی جدید ببندیم.

مربی ذوب آهن در رابطه با داوری بازی شب گذشته ذوب آهن و ماشین سازی افزود: داوری بازی خوب بود، اما متاسفانه تیم داوری هماهنگی نداشت. داور چهارم باعث ایجاد اتفاقات عجیبی شد. بدون این که بازیکن ماشین سازی از زمین خارج شود، بازیکن دوازدهم وارد زمین شد و نزدیک به ۳ دقیقه بازی کرد. در قسمتی از زمین ما یک ضد حمله ایجاد کردیم که دقیقا نفر دوازدهم ماشین سازی توپ بازیکن ما را گرفت. اگر مربی تیم ما یعنی مجید محافظت کار متوجه نمی‌شد، شاید در آن شرایط التهابی بازی، ماشین سازی تا آخر ۱۲ نفره بازی می‌کرد.


بیشتر بخوانید


استکی در پایان در خصوص جذب بازیکنان جدید تصریح کرد: آن چنان به بازیکن جدید نیاز نداریم. خدا را شکر که شرایط مهره‌های ذوب آهن خوب است. بازیکنانی مد نظر مجتبی حسینی هستند که با تاکتیک‌های او هماهنگ باشند. این چند بازیکن که به تیم اضافه شده اند، به تاکتیک‌های مجتبی حسینی می‌خورند. بازیکنان تیم ما ضعیف نیستند که نیاز به بازیکن قوی داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار