کربکندی: رضایی به من توهین کرده است

سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره اختلاف خودش با رحمان رضایی توضیحاتی را بیان کرد.

رسول کربکندی سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   در خصوص برکناری رحمان رضایی عنوان کرد: ما فقط یک بازی دیگر تا پایان نیم فصل داریم. مربی جدید یک نیم فصل زمان می‌خواهد تا با تیم هماهنگ شود. در حال حاضر یک سری مربی‌ها وجود دارند که بدون تیم هستند. باشگاه ذوب آهن در حال مذاکره با این مربی‌ها است. ممکن است بازی مقابل مس رفسنجان را بر عهده مربی یا یکی از اعضای کادر فنی بگذاریم تا تکلیف سرمربی مشخص شود.

کربکندی در رابطه با اینکه فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان، مهدی تارتار، مجتبی حسینی و ساکت الهامی گزینه‌های هدایت ذوب آهن هستند یا خیر، گفت: نمی توانیم فعلا اسمی بیاوریم.  مربیانی که در فوتبال ما هستند و تیم ندارند، هم اکنون زیر ذره‌بین باشگاه قرار دارند.

در دنیا به مربی چقدر زمان می دهند؟

او در رابطه با بحث و جدال با رحمان رضایی تصریح کرد: جدایی رضایی از ذوب آهن به مشکلات ما مربوط نمی‌شود.۱۴ هفته گذشت، رحمان سرمربی بود و فقط ۱۱ امتیاز گرفت. مگر در دنیا برای یک مربی چقدر صبر می‌کنند؟ به دلیل نتیجه نگرفتن، جایگاه بد ذوب آهن و مشکلات فنی باشگاه تصمیم به برکناری رحمان رضایی گرفت. مگر مشکلات فردی یا شخصی است که عده‌ای می‌گویند تو با رحمان رضایی مشکل داشتی؟

کربکندی ادامه داد: من عضو هیئت مدیره هستم و یک رای دارم. مصوبه‌ای که هیئت مدیره به من داد، آن را اعلام کردم، اما رحمان رضایی فکر کرد که این تصمیم را من گرفته ام. فکر رضایی اشتباه بود، زیرا سیستم ذوب آهن طوری نیست که یک نفر برای آن تصمیم گیری کند. رحمان رضایی به من توهین کرد، اما من به خاطر شرایط ذوب آهن سعی کردم جواب او را ندهم. من در هیئت مدیره از رحمان رضایی حمایت کردم. تیمی که ۱۴ هفته فقط ۱۱ امتیاز می‌گیرد، وضعیت بدی دارد.

او در پایان گفت: قطعا سرمربی ذوب آهن تا قبل از هفته شانزدهم مشخص خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار