مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن: با کادر فنی قبلی تسویه کرده ایم

مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

مجتبی فریدونی مدیر عامل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص اهداف این تیم اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن اصفهان باشگاهی ریشه دار است. تا به اینجای کار اقدامات زیادی برای رشد تیم صورت گرفته است و شبانه روز برای تغییرات در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تلاش می کنیم. پس از آمدن مجتبی حسینی و کادر فنی او به ذوب آهن شرایط تیم و تمرینات بهتر شد. در چند پست نیاز به بازیکن خوب و حرفه‌ای داریم. مراحل عقد قرارداد با چند بازیکن به زودی انجام می‌شود. مجتبی حسینی در تمرینات بازیکنان را به خوبی آنالیز می‌کند ما منتظر این هستیم اگر او لیست خروجی دارد به ما تحویل دهد.

 

 

مدیر عامل سبز پوشان اصفهانی در رابطه با جذب بازیکنان جدید، بیان کرد: مجتبی حسینی یک لیست از بازیکنان مد نظر خود به ما داده است و باشگاه ذوب آهن نیز با این بازیکنان وارد مذاکره شده است. باید ببینیم کدام بازیکنان را می‌توانیم جذب کنیم تا با کمک آن‌ها نقاط ضعف تیم خوب ذوب آهن را به نقاط قوت تبدیل کنیم. نقاط ضعف تیم باید به صورت ریشه‌ای آنالیز شود.

رحمان رضایی طلبی از ذوب آهن ندارد

فریدونی در رابطه با تسویه حساب بازیکنان و کادر فنی ذوب آهن تصریح کرد: اعضای کادر فنی قبلی به غیر از رسول زمانی که در باشگاه مانده است، همگی تسویه حساب کرده اند و باشگاه ذوب آهن به این افراد بدهی ندارد. از جمله افرادی که طی روز‌های اخیر با او تسویه حساب کردیم، میلیچ چرچیچ مربی صربستانی بود. صالح مربی بدنساز و کاظمی پور آنالیزور ذوب آهن نیز طلبی از باشگاه ندارند.

او در ادامه گفت: امروز با ابراهیم تقی پور نیز صحبت می‌کنیم. اعضای کادر فنی قبلی همگی به غیر از رسول زمانی که مربی دروازه بان‌های تیم است، از ذوب آهن جدا شدند.

حسینی یک سال و نیم مربی ذوب آهن خواهد بود

مدیر عامل ذوب آهن در مورد قرارداد سرمربی جدید این تیم اظهار کرد: قرارداد مجتبی حسینی با باشگاه ذوب آهن یکسال و نیمه است. باشگاه ذوب آهن اصفهان هیچ کاری با باشگاه نفت مسجد سلیمان ندارد. حسینی ۲۶ بهمن قرارداد خود را با نفت مسجد سلیمان فسخ کرد و ۲۸ بهمن به باشگاه ذوب آهن آمد و ما با او وارد مذاکره شدیم. قرارداد حسینی به صورت قطعی با نفت مسجد سلیمان فسخ شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار