نصیری پور از کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نصیری پور شهردار مهران از کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان مهران خبر داد و گفت:کاشت نهال به یاد ۲۳۳ شهید شهرستان مهران انجام شد و این مهم به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاصل شده که در راستای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن نام افتخار آفرینان و مردان بزرگ این مرز و بوم بسیار اثربخش است.

او ادامه داد: به همین منظور به نیابت از هر شهید والامقام درختی کاشته شد تا شهر مهران علاوه بر سرسبزی و زیبایی، بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.

قاسمی فرماندار مهران نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرستان مهران به دلیل زائر پذیری آن نیاز به توسعه فضای سبز دارد و با توجه به این که اربعین در سال‌های آینده با ماه‌های گرم سال مصادف می‌شود ، کاشت درختان جهت سرسبزی بیشتر، باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه مهران نیز در سخنانی بیان کرد: از جمله سنت‌های نیکو و پسندیده، کاشت درخت و درختکاری است که از توصیه‌های مهم دینی و فرهنگی بوده و علاوه بر این در ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله سلامتی و غیره نیز مؤثر است و می‌تواند آثار و برکات بسیاری را برای مردم جامعه به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: کاشت نهال ، کاشت درخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.