معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۱۰ هزار و ۴۰۵ بیمار در ۹ ماهه امسال به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد مراجعه کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  قاسم بیانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیشترین مراجعه کلینیک در ۹ ماهه سال ۹۹ مربوط به تخصص داخلی با ۳ هزار و ۵۵۸ مراجعه است.

بیانی افزود: در ۹ ماه پارسال ۲۶ هزارو ۳۳۸ بیمار به کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه کردند که تخصص داخلی با ۴ هزارو ۸۳۸ بیمار بیشترین مراجعه کننده را داشت.


بیشتر بخوانید


بیانی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ تخصص‌های چشم، اورولوژی، اطفال، گوارش اطفال و روماتولوژی به کلینیک بیمارستان امام رضا (ع) افزوده شده است، گفت: علاوه بر موارد ذکر شده، تخصص‌های زنان، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، داخلی، پوست، انکولوژی، قلب، عفونی، غدد، گوارش، آسم و آلرژی، طب فیزیکی و توانبخشی، روانپزشکی، بینایی سنجی، خون، دندانپزشکی و سونوگرافی در این کلینیک ارائه می‌شود.

او نحوه نوبت دهی این کلینیک را اینترنتی اعلام کرد و بیان داشت: همه پروتکل‌های بهداشتی در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امام رضا (ع) رعایت و از شنبه تا ۵ شنبه در دو شیفت صبح و عصر به مراجعین خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.