مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از رسیدگی به ۹۳۹ فقره پرونده تخلفاتی در ایام مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: باتوجه به اینکه مسئولیت قانونی برخورد با تخلفات قاچاق خریدوفروش برخلاف ضوابط، نگهداری و گران فروشی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی با این اداره کل است  و با کسانی که دست به ارتکاب اینگونه اعمال مجرمانه بزنند به شدت برخورد می کند.

نجف زاده گفت: از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کرونا از تاریخ یک اسفند سال گذشته تا یک اسفند سال جاری  ۹۳۹ فقره پرونده تخلفاتی مربوط به قاچاق ماسک الکل، دستکش و مواد ضدعفونی برای متخلفین تشکیل و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

او ادامه داد:ضمن ضبط همه اقلام مکشوفه به نفع دولت،بیش از سه میلیارد و دویست میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت برای متخلفین تعیین شد.

نجف زاده گفت: روسای شعب این اداره کل به همراه بازرسین مرکز بهداشت، نیروی انتظامی و بازرسین سازمان صمت درقالب گشت‌های مشترک همه روزه از همه مراکزفروش و عرضه مواد بهداشتی و داروخانه ها، مطب پزشکان و موسسات بهداشتی بازرسی می کنند.

او ازشهروندان خواست : درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گران فروشی اقلام بهداشتی وعدم رعایت دستورات بهداشتی صنوف و.. موضوع را به صورت حضوری یا از طریق تلفن ۱۳۵ ویا سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی ویا با تلفن ۱۴۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی استان گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.