مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان از رسیدگی به ۳۸۱ فقره پرونده تخلفاتی در حوزه گندم، آرد ونان از ابتدای سال تا اول اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت:از ابتدای سال تا اول اسفند ماه، ۳۸۱ فقره پرونده تخلف در حوزه گندم، آرد و نان از دستگاه‌های متولی در امر نظارت مانند، صمت، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و اداره غله و... به این اداره کل ارسال و در شعب تعزیرات حکومتی این استان بر اساس قانون موردرسیدگی قرار گرفته است.

عضو شورای قضائی استان افزود: از این تعداد ۲۱۷ فقره پرونده تخلف مربوط به نان و ۱۵۲ فقره پرونده مربوط به تخلفات بخش آرد و ۱۲ فقره پرونده هم مربوط به تخلفات حوزه گندم است و ارزش پرونده‌های متشکله بیش از ۱۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال است.

او گفت:متخلفین به مبلغ بیش از ۶ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شدند.

او از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و یا سایر تخلفات اقتصادی وصنفی، بهداشتی، قاچاق کالا، در حوزه گندم آرد ونان موضوع را به صورت حضوری، یا با تلفن ۱۳۵ ونیز سامانه اینترنتی ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی یا تلفن ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن وتجارت و یا تلفن ۱۴۹۰ به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.