نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نوعدوستی و یاری رساندن به نیازمندان و آسیب‌دیدگان یک ضرورت است و باید در ایام پایان سال این امر پررنگ‌تر باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در جلسه کمک مومنانه با تاکید بر اهمیت حمایت از فقرا، نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا در آستانه سال نو اظهار داشت: کمک مومنانه و رزمایش همدلی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

او بر مستمر و ادامه‌دار بودن کمک‌های مومنانه و حمایت از آسیب‌دیدگان کرونایی تا پایان شیوع ویروس تاکید کرد و افزود: همه افراد جامعه باید برای کمک و حمایت از آسیب‌ددیگان و نیازمندان تلاش کنند.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا و وضعیت اقتصادی مردم باعث نشد که احسان و نیکوکاری و کمک مومنانه کاهش پیدا کند و همه باید بر رفع مشکلات مردم به خصوص فقرا و نیازمندان نگاه ویژه داشته باشند.

او ادامه داد: در شرایط امروز که همه به نوعی درگیر مشکلات مختلف هستند، یک عزم همگانی و ملی برای رفع مشکلات نیازمندان و آسیب‌دیدگان باید به صورت مستمر فعال باشد تا بتوان مشکلات را کم کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام گفت: احسان و کمک مومنانه، نوعدوستی و یاری رساندن به نیازمندان و آسیب‌دیدگان یک ضرورت است و باید در ایام پایان سال این امر پررنگ‌تر باشد.

او افزود: در ایام نوروز امسال که مانند سال‌های عادی نیست، باید برای کمک‌رساندن به نیازمندان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد تا بتوان امدادرسانی بیشتر و گسترده‌تر در سطح استان اجرا شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: افزایش امید و امیدآفرینی در جامعه به خصوص در قشر ضعیف یک ضرورت است و باید به صورت منسجم‌تر و بهتر در قالب قرارگاه به نیازمندان کمک کرد.

او به جمع‌آوری بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال کمک از سوی مردم در استان اشاره کرد و گفت: جمع آوری و توزیع این میزان کمک در استان قابل تقدیر است و امید است بتوان در ایام پایانی سال نیز با جمع‌آوری کمک‌های بیشتر مشکلات نیازمندان را برطرف کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.