نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: در این شرایط دشوار و در آستانه سال جدید باید کمک‌های مؤمنانه و محسنانه ادامه یابد و دستگیری از فقرا و نیازمندان فراموش نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه با اشاره به آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اظهار داشت: صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست باید در طول سال تداوم داشته باشد و این وظیفه همیشگی افراد جامعه است.

او افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا باید همچنان مورد توجه قرار گیرد و از مهمانی‌ها و مراسم جشن و عزاداری پرهیز تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: در این شرایط دشوار و در آستانه سال جدید باید کمک‌های مؤمنانه و محسنانه ادامه یابد و دستگیری از فقرا و نیازمندان فراموش نشود.

او با اشاره به سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی مساجد، اضافه کرد: آنچه اسلام از مساجد انتظار دارد این است که انسان در تراز اسلام تربیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر ایستادگی در مقابل دشمنان ایران اسلامی گفت: با تکیه بر جوانان و بهره مندی از اقتصادی درون زا، موانع پیش روی مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را برداریم.

او خاطرنشان کرد: آمدن دین در صحنه به برکت انقلاب اسلامی محقق شد و باید اخلاق اسلامی در خانه‌ها را حاکم کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار