پلتفرم تعامل تسلا جایگزین انجمن‌های این شرکت می‌شود

گزارش ها حاکی از این است که تسلا یک پلتفرم اجتماعی راه اندازی می‌کند و انجمن‌های خود را می‌بندد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تسلا، پلتفرم اجتماعی جدیدی را در وب‌سایت خود راه اندازی کرده است که هدف آن از طرف تسلا و جنبش برای انرژی پاکتر، اجازه دادن به صاحبان و طرفداران این نام تجاری برای اقدام و تعامل است.

این میکروسایت جدید که با نام «پلتفرم تعامل تسلا» شناخته می‌شود، در حال حاضر اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه ساکنان نبراسکا می‌توانند از فشار شرکت برای دریافت اجازه فروش محصولات و خدمات در این ایالت پشتیبانی کنند، یا اعلام وضعیت رویداد‌های آینده شرکت و جمع آوری کمک مالی برای تسکین فاجعه در تگزاس پس از طوفان زمستانی اخیر، ارائه می‌دهد.

در اولین پست در میکروسایت جدید تسلا آمده که «پلتفرم تعامل تسلا» بستر جدیدی برای تیم سیاستگذاری عمومی تسلا و باشگاه مالکان آن است و هدفش ایجاد یک پایگاه خانگی دیجیتال برای همه کار‌های ما است تا اعضای جامعه تسلا راحت‌تر بتوانند آنچه را برای ما مهم است یاد بگیرند، اقدام قابل توجهی انجام داده و در این حوزه باقی بمانند. کاربران پلتفرم می‌توانند در مورد پست‌ها نظر بدهند و آنچه دیگران می‌نویسند را لایک کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند حساب‌های فردی را دنبال کرده و در جریان نظرات سایر کاربران قرار بگیرند.

انجمن‌های قدیمی سایت تسلا غیرفعال می‌شود

همزمان، تسلا در حال بستن بخش انجمن‌های قدیمی وب سایت خود است. در حالی که اکنون بسیاری از انجمن‌های مربوط به تسلا در اینترنت وجود دارد، صفحه پیام تسلا یکی از اولین مکان‌هایی بود که صاحبان و خریداران علاقمند می‌توانستند در آنجا جمع شوند و درباره خوب و بد محصولات این شرکت بحث کنند.

پلتفرم اجتماعی تسلا

تابلو‌های پیام تسلا تا امروز نیز همین عملکرد را داشتند، اما در این هفته اعلانی در بالای صفحه منتشر شد که به کاربران می‌گفت از ۱۵ مارس، تالار‌های گفتمان فقط خواندنی می‌شوند. در این اطلاعیه آمده است: "برای ادامه مکالمه با جامعه تسلا، به سایت تعامل تسلا مراجعه کنید."


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار