به منظور تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم ۱۲۰ تن مرغ و ۳۰ تن گوشت قرمز منجمد ویژه تنظیم بازار به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهروز آل‌مؤمن مدیر شرکت پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم گفت: ۱۲۰ تن مرغ و ۳۰ تن گوشت قرمز منجمد ویژه تنظیم بازار به این استان اختصاص داده شد.

او افزود: این سهمیه پس از رایزنی‌ها با شرکت پشتیبانی امور دام کشور به‌منظور عرضه در بازار استان اختصاص یافت که از مجموع ۳۰ تن گوشت گوساله منجمد اختصاص یافته به استان، هم‌اکنون ۲۰ تن موجود است و تامین بقیه این سهمیه پیگیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید


آل مؤمن اضافه کرد: مرغ منجمد به قیمت ۱۵۵ هزار ریال و گوشت گوساله منجمد از نوع سردست۷۷۰ هزار ریال و از نوع ران ۸۰۰ هزار ریال به‌ازای هر کیلوگرم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: توزیع گوشت منجمد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با هماهنگی و همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌زودی آغاز می‌شود و با توجه به تلاش‌ها و پیش‌بینی‌های جهادکشاورزی برای جوجه‌ریزی کافی و به‌موقع در تامین مرغ گرم ویژه بازار شب عید استان، هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار