۶۷ هزار تن کالای اساسی در ۲۰۰ واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری با قیمتی کمتر از بازار آزاد به مردم عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان از تامین کالا‌های اساسی شب عید استان خبر داد و گفت: ۶۷ هزار تن کالای اساسی در ۲۰۰ واحد صنفی با قیمتی کمتر از بازار آزاد به مردم عرضه می‌شود.

او افزود: همچنین ۵۵۰ تن سیب و پرتقال خریداری شده که به زودی وارد استان می‌شود و میوه شب عید استان با تصمیم ستاد تنظیم بازار بین پنج تا ۱۰ درصد کمتر از بازار عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید


رستمی با بیان اینکه در خصوص گوشت مرغ کمبودی در استان وجود ندارد اضافه کرد: روزانه ۷۰ تا ۱۰۰ تن مرغ در استان کشتار می‌شود که بیشتر از نیاز مصرفی استان است و مازاد آن به دیگران استان‌ها عرضه می‌شود.

او نیاز روزانه استان به تخم‌مرغ را ۳۰ تن اعلام کرد و افزود: این در حالی است که روزانه هفت تن تخم‌مرغ در استان تولید می‌شود و این کمبود از دیگر استان‌ها تامین و وارد شبکه عرضه استان می‌شود.

رستمی خاطر نشان کرد: تخم‌مرغ عرضه شده در بازار استان با قیمت هر کیلو ۱۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

او از تشدید بازرسی‌ها در بازار استان خبر داد و گفت: این نظارت‌ها هم خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و هم قیمت کالا‌ها و خدمات است تا از شکل‌گیری تخلف در بازار جلوگیری شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.