احمد جمالوندی از آغاز نظارت بر میدان میوه و تره بار و بازار آن در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ احمد جمالوندی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت : این بازدید در راستای تثبیت قیمت‌ها و کنترل بازار با حضور جانشین دادستان، نماینده تعزیرات حکومتی، بازرسان صمت و معاون صنعت، معدن و تجارت انجام گرفت.

او افزود: همچنین در راستای نظارت بر بازار در آستانه سال نو گشت‌های ویژه محسوس‌تر و بیشتر خواهد شد تا احجافی در حق مردم صورت نگیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گران فروشی و کم فروشی بلافاصله پرونده تعزیراتی برای افراد متخلف تشکیل می‌شود.

جمالوندی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم و بازاریان ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده میوه شب عید مردم نیز خریداری، تامین و ذخیره سازی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

او اضافه کرد: سیب و پرتقال مورد نیاز مردم در قالب میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه در ۲۰ مرکز فروش عرضه خواهد شد و مراکز توزیع میوه شهرستان‌ها نیز تعیین شده اند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد با نظارت و کنترل قیمت‌ها مردم مشکلی در زمینه تامین کالا‌های اساسی نداشته باشند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.