مذاکره بدون لغو تحریم ها، خواب و خیالی بیش برای آمریکایی‌ها نیست

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مذاکره بدون لغو کامل تحریم‌ها و عمل به برجام، خواب و خیالی بیش برای آمریکایی‌ها نخواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام عبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان، گفت: مذاکرات هسته‌ای با آمریکا یک امتیاز مثبت داشت و آن این بود که همه، آمریکا را آن گونه که رهبری بار‌ها بر آن تأکید کردند، شناختند.

او افزود: عهدشکنی آمریکایی ها، خراب کردن پل‌های پشت سرشان و مطالبات و خواسته‌های بی پایانشان، همه از ذات خبیث آمریکایی هاست.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: رسوا شدن چهره واقعی آمریکایی‌ها در مذاکرات هسته ای، قدرت نرم شان را به فنا دادند و طرفداران شان را سرافکنده کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به دستور اخیر رئیس جمهور آمریکا مبنی بر حمله به مناطقی از عراق، گفت: این حمله آمریکا به عراق به قصد نشان دادن قدرت نظامی آن‌ها در ظاهر و سیاست هویج و چماق در باطن برای مذاکره با ایران بود.

او اظهار کرد: اما اکنون به فضل خدا جمهوری اسلامی ایران به قدری پیشرفت کرده است که گزینه نظامی آمریکایی‌ها روی میزشان نیست که هیچ، زیر میزشان هم پیدا نمی‌شود.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به روز درختکاری، گفت: ترویج هر چه بیشتر فرهنگ درختکاری با توجه به اینکه یکی از منابع بزرگ حیات‌بخش و ایجاد کننده اکسیژن هستند، باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به موضوع اخیر استان و ادغام دانشگاه‌های صنعتی و بیرجند، خطاب به مسئولانی که این تصمیم را گرفته اند، اظهار کرد: درست است که ساماندهی آموزش عالی باید به بهترین شکل انجام شود، اما اینکه وزارت علوم و شورای عالی انقلاب فرهنگی یک حرکت انقباضی را آن هم در منطقه‌ی کم برخوردار شرق کشور شروع کنند کار نادرستی است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.