سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به افزایش تردد ها در ایام پایانی سال هشدار داد و توصیه کرد مردم خریدهای عید را اینترنتی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگوی زنده تلوزیونی، اظهار کرد: تردد‌ها و حضور در مراکز خرید در ایام پایانی سال  افزایش پیدا کرده است و به مردم هشدار می دهیم  که برای تامین کالا و خدمات مورد نیاز خود به صورت اینترنتی اقدام کنند.

 لاری افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تردد و حضور در مراکز خرید، توصیه ما این است که هموطنان عزیز به شکل اینترنتی نسبت به تأمین کالا و خدمات مورد نظر خود اقدام کنند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در صورت نیاز به خرید حضوری سعی کنید در ساعات کم تردد اقدام کنید، تصریح کرد: به مردم توصیه می کنم به هیچ وجه به مغازه‌ها و فروشگاه‌هایی که فاقد تهویه مناسب هستند مراجعه نکرده و به حفظ اصول بهداشتی مثل فاصله گذاری اجتماعی  و استفاده از ماسک توجه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وطنم
۰۰:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
درست انجام نمیدند اینترنتی. پول رو میگیرند بعدش اون چیزی که دقیقا مدنظرمون بود رو اشتباهی میارند و بعد میگند همینی که هست، برو جای دیگر اگه بهترش هست بخر. الان من میخوام برم تهران برای پس دادن جنسی که مدنظر من نبود و فروشنده هم پس نمیگیره.
آخرین اخبار