رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند از ثبت ۵ نشان تجاری در حوزه صنایع دستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فولادی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند با اشاره به ثبت ۵ نشان تجاری (برند) در حوزه صنایع دستی شهرستان بیرجند، گفت: این نشان های تجاری در رشته‌های حوله بافی و تراش سنگ بوده است.

او افزود: ثبت نشان تجاری مصنوعات و کالا‌ها به منزله شناسنامه دار کردن آن محصول است و با توجه به رونق روزافزون فروش مجازی ضرورت داشتن نشان تجاری محصولات بیش از پیش احساس می‌شود.

فولادی تصریح کرد: ثبت نشان تجاری در کلیه رشته‌های مشاغل مختلف با کالا‌های متفاوت در زمینه‌های بازرگانی، تولیدی، فروشگاهی و خدمات قابل دریافت است که می‌تواند به طور مستقیم بر روی کالای قابل عرضه باعث افزایش ارزش تجاری شود.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند بیان کرد: فعالان صنایع دستی به وسیله ثبت نشان تجاری هم اعتماد مشتریان خود را نسبت به محصولات افزایش می‌دهند و هم به راحتی و با خیال آسوده می‌توانند برای محصولاتشان تبلیغات انجام دهند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
تو این حوزه خیلی ضعیف کار کردیم
آخرین اخبار