استاندار خراسان جنوبی گفت: در صورت به کارگیری اطلاعات غیر دقیق در امر خدمت از مسیر درست آن خارج می‌شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان گفت: لازمه برنامه ریزی صحیح، داشتن اطلاعات کافی و درست است.

او افزود: از مهمترین اقداماتی که یک مدیر باید انجام دهد این است که اطلاعات و دانسته هایش را از مجموعه کاری خود بالا ببرد و بر اساس این اطلاعات برای انجام امور  برنامه ریزی کند.

ملانوری گفت: بسیاری از جا‌هایی که دچار گرفتاری می‌شویم و به بن بست می‌رسیم، به این علت است که بر اساس اطلاعات غیر دقیق پیش رفته ایم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با سرمایه گذاری‌هایی که مردم برای شکلگیری انقلاب کرده اند که بزرگترین آنها جان بهترین عزیزان شان بوده، چنین مناصب و جایگاه‌های خدمتی برای ما ایجاد شده است.

او با اشاره به اینکه این نعمت باید صیانت شود، گفت: برنامه ریزی درست در مدیریت و جلوگیری از هدر رفت منابع اموری هستند که باعث نگهداری از این نعمت می‌شود.

ملانوری ادامه داد: باید تلاش کنیم که برای داشته‌ها و منابع در اختیارمان ارزش افزوده ایجاد کنیم و زمینه بهره مندی از آن‌ها را برای مردم فراهم کنیم.


بیشتر بخوانیم


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به این که از شعار‌های بزرگ انقلاب، رفع محرومیت و استضعاف از گروه‌های مختلف است، اظهار کرد: انقلاب شکل گرفته تا به واسطه نظام الهی و ارزشی که بر کشور حاکم می‌شود، مردم از حداقل امکانات بهره‌مند شوند.

ملانوری گفت: اگر در تحقق این هدف، به درجه مطلوب نرسیدیم به خاطر ضعف‌هایی است که مدیران در کارنامه خود دارند.

افتتاح آسیاب شماره ۲ کارخانه سیمان باقران 

همچنین در جریان سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان درمیان، آسیاب شماره ۲ کارخانه سیمان باقران به بهره برداری رسید.

با افتتاح و بهره برداری از آسیاب شماره ۲، ظرفیت تولید سیمان در این کارخانه تا ۵ هزار و ۲۰۰ تن در روز افزایش می‌یابد.

تولید کارخانه سیمان باقران، در حال حاضر روزانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن است.

نصب و راه اندازی این آسیاب ۸۱۰ میلیارد ریال هزینه به همراه داشته است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.