آیین رونمایی از اپلیکیشن ملی سواد آبی، طرحی ارائه شده از اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور مجازی معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد حبیب الهی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در آیین رونمایی از اپلیکیشن ملی سوادآبی، گفت: اپلیکیشن سواد آبی محتوای آموزشی مجازی است که از سوی دبیرخانه راهبری درس زمین شناسی و محیط زیست مستقر در اداره تکنولوژی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان بوده است.

او تصریح کرد: این ایده، بر گرفته از کتاب انسان ومحیط زیست و همفکری و همراهی سرگروه‌های آموزشی درس زمین شناسی و محیط زیست و مشارکت ویژه شرکت دانش محور آبانگاه شرکت آب منطقه ای، سازمان پژوهش و برنامه ریزی (گروه تالیف کتاب)، دفتر آموزش متوسطه وزارت و سازمان آب و برق خوزستان است و این بستر برای ارتقای دانش و یادگیری بهتر دانش آموزان و دبیران به ویژه در شرایط اپیدمی کرونا طراحی شده است.

حبیب الهی افزود: این اپلیکیشن از دو بخش اصلی (ملی و بومی) تشکیل شده است که در بخش ملی (ارائه اطلاعات، دانستنی‌ها، مفاهیم عمومی و کلی عرصه آب همراه با مسابقه، بازدید‌های مجازی از سازه‌های آبی، مباحث محیط زیست و...) و نیز در بخش بومی هر استان با عرضه تصاویر، داده‌ها و مسائل آبی ویژه آن استان که فعالیت سرگروه هر استان را به نمایش می‌گذارد، اختصاص داده شده است.

او بیان داشت: مخاطبین اپلیکیشن سوادآبی تمامی افراد به ویژه دانش آموزان و معلمان در هر دوره‌ای و دانش آموزان پایه یازدهم تمامی رشته‌ها به صورت خاص هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار