طرح جامع مدیریت پسماند نهبندان مصوب می شود

فرماندار نهبندان گفت: طرح جامع مدیریت پسماند شهرستان نهبندان بعد از چهار سال در کارگروه شهرستانی مصوب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان گفت: اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در شهرهای نهبندان و شوسف با نظارت بیشتر و احداث سایت دفن زباله با زیرساخت های بهتر کمک به دفن اصولی زباله خواهد کرد.

او افزود: شهرداری ها موظفند تا در احداث سایت دفن زباله، استانداردهای لازم را رعایت کنند و متولیان انتقال و حمل زباله به سایت این تعهد را داشته باشند که دفن زباله ها به شکل مناسب انجام گیرد.

بیکی تصریح کرد: نظارت بر سایت ها تشدید می شود و دستگاه های نظارتی در حوزه کاریشان نظارت های لازم را داشته باشند تا انتقال به سایت جدید با رعایت همه اصول و با نظارت های کافی صورت گیرد.

فرماندار نهبندان بیان کرد: قوانین در اجرای این طرح بسیار سخت گیرانه عمل خواهند کرد و در صورت رعایت نکردن جرایم سنگینی متحمل متولیان امر خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او گفت: طرح جمع آوری زباله از مبدأ و تفکیک زباله ها حتما به صورت جدی مدنظر قرار گیرد چرا که زباله های بسیاری با قابلیت بازیافت وجود دارند که متاسفانه از ظرفیت آن ها استفاده نمی شود.

بیکی با اشاره به فرصت بسیار مناسب استفاده از طرح بازیافت زباله، اظهار کرد: از سازمان های مردم نهاد کمک گرفته شود تا در طرح جامع مدیریت پسماند که بخشی از آن جمع آوری زباله و تفکیک آن از مبدأ است، حضور یابند تا علاوه بر ایجاد ثروت و آورده، به اشتغال نیز کمک شود و با انجام این کار دغدغه ای از دغدغه های شهروندان کم شود.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.