سرهنگ صدفی گفت:از تاریخ ۹ اسفند ۹۹، مراکز تعویض پلاک روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۶ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ در خدمت هم استانی‌ها هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سرهنگ صدفی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت:برابر دستورالعمل پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ،ساعت کار مراکز تعویض پلاک افزایش پیدا کرده و از تاریخ ۹ اسفند ۹۹، مراکز تعویض پلاک روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۶ و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴ در خدمت هم استانی‌ها هستند.

سرهنگ صدفی در ادامه گفت:مردمی که نیاز به تعویض پلاک دارند به صورت اینترنتی و از طریق سایت راهور ۱۲۰ نوبت دریافت کرده و هنگام مراجعه به مراکز تعویض پلاک حتما مدارک قید شده در سایت را همراه داشته باشند تا به مشکل برنخورند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه افزود:با توجه به شرایط بیماری کرونا افرادی که فروشنده هستند و وکالت داده اند خودشان مراجعه نکنند و اگر وکالتی نداده اند هر دو با هم مراجعه کنند و حتما ماسک و وسایل شخصی مانند خودکار همراه داشته باشند و عزیزانی که نوبت اینترنتی گرفته و منصرف شده اند حتما دوباره به سایت وارد شده و لغو نوبت را بزنند تا دیگران بتوانند از خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار