رئیس پلیس راهور استان قم در مورد حادثه تصادف دیشب در منطقه پردیسان قم توضیحاتی ارائه کرد.

سرهنگ صدفی،رئیس پلیس راهور استان قم در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اظهار کرد:دیشب برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با ال  ۹۰ در منطقه پردیسان قم یک کشته و سه مصدوم بر جای گذاشت.


بیشتر بخوانید


او افزود:در این سانحه راننده ال  ۹۰ به علت شدت جراحات در دم جان باخت.

رئیس پلیس راهور استان قم در مورد علت این حادثه  گفت:طبق نظر کارشناسان در صحنه تصادف،علت حادثه بی توجهی راننده پژو ۴۰۵ به جلو  اعلام شد.

سرهنگ صدفی با بیان این که یکی از رایج ترین علل تصادفات رانندگی در استان بی توجهی به جلو  است، از رانندگان خواست هنگام رانندگی توجه لازم و کافی نسبت به جلو را داشته باشند.

او توجه نکردن به جلو را ناشی از عوامل متعددی از جمله سرعت غیر مجاز، حواس پرتی راننده، رعایت نکردن فاصله طولی مجاز و ایمن، نقص فنی در سیستم ترمز و مهارت کافی نداشتن راننده در هدایت و کنترل وسیله نقلیه دانست.

گفتنی است :روحانی جهادگر حجت الاسلام رحمت الله آقایی،مسئول بسیج طلاب و گروه جهادی مسجد امام حسن عسکری(عج) دیشب در سانحه رانندگی  پردیسان در اثر بی توجهی به جلو راننده پژو ۴۰۵ دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۰:۵۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
بنده جزو اولین نفرات هستم که انجا بود و فیلم مرحوم را در دقایق اولیه دارم .راننده پژو با سرعت زیاد به روحانی که در لاین سه ایستاده بودهبرخورد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
برادر شما خبر ندارید فتوا ندید.سرنشین پژو ۲ نفر بودند.و راننده و آل نود بدون هیچ علائمی در لاین دو تند رو ایست کامل کرده و از ماشین پیاده شده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
با سلام. از خبرگزاری شما گلایه دارم چون پیام شما کاملا برعکس هست. بنده از نزدیکان طلبه مرحوم هستم. این طلبه مظلوم کنار جاده از ماشین پیاده شدند تا لباسهای طلبگی را از صندوق عقب ماشین ال نود خود بر تن کنند که ماشین پژو با سه سرنشین بدون توجه به جلو به این ماشین برخورد کرده و این طلبه به رحمت خدا میرود و سه تن دیگر مجروح میشوند.
خواهشا در تحلیل دقت کنید تا جای مظلوم با مقصر اشتباه نشود. و حدالامکان سعی کنید این مطلب را تصحیح کنید تا حق الناس بر گردن شما نیاید
آخرین اخبار