انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان اصفهان

استاندار اصفهان با صدور احکامی رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان را در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان با صدور احکامی رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان را در راستای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا منصوب کرد.

در این احکام، حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، علی اصغر رفیعی‌نژاد مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان و محسن مهربانی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

همچنین مطلب غفاری مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و رئیس کمیته حراست و استعلامات انتخابات استان، عباس میرزایی‌نیا مشاور استاندار و مسؤول هماهنگی امور روابط عمومی به عنوان عضو و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات و محمود سلطانی مدیر کل اداری و مالی استانداری نیز به عنوان عضو و رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استان انتخاب شدند.

استاندار اصفهان مهدی چنگانی رئیس گروه امور حقوقی دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی را به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات و حسین غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان را نیز به عنوان عضو ستاد انتخابات استان اعلام کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.