شرکت شیائومی چند روز آینده گوشی جدید خود را رونمایی خواهد کرد، تلفنی که تاکنون اطلاعات زیادی درباره آن فاش شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی گوشی Redmi Note 10 خود را در تاریخ ۴ مارس رونمایی خواهد کرد، اما اطلاعات این تلفن همچنان در حال فاش شدن است. بعد از اینکه جعبه و پنل پشتی دیده شد، اکنون می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد خود تلفن از جمله صفحه نمایش، سیستم شارژ و تراشه کسب کرد.


بیشتر بخوانید


مشخصات کلی تلفن

گوشی Redmi Note 10 به اسنپدراگون 678 - SD 675 کمی پیشرفته، ساخته شده بر روی فرآیند ۱۱ نانومتری LLP مجهز خواهد شد. این پردازنده دارای یک پردازنده اصلی دو هسته‌ای به همراه پردازنده اصلی اورکلاک شده با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز خواهد بود، در حالی که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی چراغ‌ها را روشن نگه می‌دارد. این باتری کاملاً کوچکتر از Redmi Note 9 است، اما شارژ سریع ۳۳ وات را به ارمغان می‌آورد و به اولین Redmi Note تبدیل می‌شود که دارای چنین نرخ بالای شارژی است.

اطلاعات فاش شده از گوشی Redmi Note 10

اطلاعات فاش شده از گوشی Redmi Note 10

این تلفن همچنین از یک صفحه نمایش Super AMOLED 6.43 اینچی با یک سوراخ برای دوربین سلفی در وسط برخوردار است. گوشی Redmi Note 10 دارای بلندگو‌های دوگانه نیز خواهد بود که تعجب آور نیست و در قسمت پایین یک اسپیکر اختصاصی وجود دارد.

گوشی Mi Note 10 از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد، وضوح عکس تنها تا ۱۲۰۳۲، ۹۰، ۹۰۲۴، ۱۲ برابر بیشتر از وضوح  4K! با داشتن یک سنسور تصویر فوق العاده بزرگ در اندازه ۱ / ۱.۳۳ اینچ، دوربین در Mi Note 10 از بیشتر دوربین‌های دیجیتال پیشی می‌گیرد.

اطلاعات فاش شده از گوشی Redmi Note 10

اطلاعات فاش شده از گوشی Redmi Note 10

تلفن Mi Note 10 از فناوری باز کردن صفحه کاملاً تخت و جدید بهره می‌برد و تجربه قفل شدن را در نور شدید، با خشک شدن انگشتان و در دمای پایین بیشتر بهینه می‌کند و گفته شده که حساسیت دکمه باز کردن قفل نیز در این تلفن افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار