مشخصات G100 موتورولا فاش شد

مشخصات گوشی موبایل موتورولا G100 که قرار است در آینده ای نزدیک به بازار عرضه شود، فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت موتورولا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه ساخت سخت‌افزار، ریزپردازنده، تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی فعالیت دارد.

موتورولا به غیر از صنایع مخابراتی، در ساخت پردازنده‌های کامپیوتری نیز فعالیت دارد و در دهه ۹۰ میلادی بود که شرکت موتورولا به همراه ibm و شرکت کامپیوتری اپل خانواده پردازنده‌های معروف ریسک (RISC) را تولید کردند و استفاده از آن‌ها در کامپیوتر‌های مکینتاش تا سال ۲۰۰۶ ادامه داشت.

در گذشته هم که تلفن همراه‌های با سیستم عامل java مورد استفاده قرار می‌گرفت، کاربران زیادی از این تلفن همراه به خصوص در آسیا استفاده می‌کردند تا اینکه شرکت‌های موبایل ساز به سمت سیستم عامل اندروید رفتند و کاربران موتورولا به دلیل کارکرد ضعیف این شرکت کمتر شدند. اما چند سالی می‌شود که موتورولا همانند قبل پای کار آمده و تلفن‌های هوشمند به روزی را به بازار عرضه کرده است.

بنچمارک G100

آخرین گوشی موتورولا چه مشخصاتی دارد؟

یکی از این گوشی موبایل‌های هوشمند که قرار است در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه شود، مدل moto g100 شرکت موتورولا است که در این گزارش قصد داریم جزئیاتی از آن را به شما کاربران ارائه دهیم.


بیشتر بخوانید


در ماه گذشته شرکت موتورولا از گوشی موبایل Edge S خود در کشور چین به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام رونمایی کرد و انتظار می‌رود که دیر یا زود گوشی جدید این شرکت به نام دیگری که آسیایی نباشد رونمایی شود و بر اساس اعلام سایت گیک بنچ ممکن است اسم این کوشی موبایل Moto G100 نامیده شود.

لیست آماری گیک بنچ نشان می‌دهد که این تلفن همراه در آزمون تک هسته ۹۵۷ و در حالت چند هسته ۲، ۸۱۵ امتیاز را کسب کرده است. در این تلفن همراه از مادربرد "nio" با ۸ گیگابایت RAM استفاده شده است.

اندروید در نظر گرفته شده برای موتورلا G100

براساس این گزارش، در این تلفن همراه هوشمند از اندروید ۱۱ استفاده می‌شود و پردازنده آن هم Snapdragon 870 SoC است. گوشی موبایل Moto G100 موتورولا به عنوان برترین انتخاب در سری گوشی‌های G موتورولا است و با پیشنهادهای بودجه Moto G10 و G30 مورد بازسازی قرار گرفته است. کارشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه از شرکت موتورولا انتظار دارند که به زودی جزئیات بیشتری در مورد گوشی موبایل هوشمند G100 خود در اختیار کاربران قرار دهد تا از دیگر قابلیت‌های این تلفن همراه بیشتر با خبر شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار