آماری از استریمرها و بازار استریمینگ کشور را در این خبر بخوانید.

به گزارش حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استریمینگ بازی یکی از روند‌های رسانه‌ای رو به رشد در حوزه بازی محسوب می‌شود که خصوصا با ظهور پدیده کرونا شدیدا رشد یافته و جدی شده است. آمار و ارقام اعلام شده توسط پلتفرم‌های اصلی استریمینگ همچون توییچ یا یوتیوب در جهان یا آپارات گیم در ایران گواهی بر ین مسئله است که استریمر‌ها در حال باز کردن جای خود در سبد سرگرمی مخاطب‌های بازی هستند.

آمار بازی کردن در کشور

جهت حصول تخمینی برای این موضوع مهم، بخشی از نتایج پیمایش ملی ۱۳۹۸ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در این بازینگاشت منعکس شده است. در بخشی از این پیمایش از بازیکنان (کسانی که حداقل یک ساعت در هفته با حداقل یکی از سه پلتفرم موبایل، رایانه یا کنسول بازی می‌کنند) در مورد میزان علاقه آن‌ها به تماشای بازی کردن دیگران پرسش شده است. اگر چه تماشای بازی دیگران الزاما به معنای تماشای استریمینگ نیست و علاوه بر آن تماشای بازی والدین، فرزندان و دوستان و … را نیز شامل می‌شود.

آماری از استریمر‌های ایران + تخمین بازار استریمینگ کشور


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار