در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین جزئیات از پچ آپدیت بازی سفیر عشق

رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی درباره آخرین جزئیات از پچ آپدیت بازی سفیر عشق توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» در بین دیگر بازی‌های رایانه‌ای از گرافیک و کیفیت مناسبی برخوردار است و توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کند و در ماه‌های اخیر عرضه عمومی آن شروع شده است.

ماجرای بازی «سفیر عشق» درباره شخصیت یک سردار ایرانی به نام مهران است، که روایت اتفاقات تاریخی سالی که منجر به شهادت امام حسین (ع) در روز عاشورا می‌شود را در دستور کار خود دارد و حالا بسیاری از کاربران این بازی به دنبال زمان آپدیت این بازی رایانه‌ای هستند.

در همین راستا به سراغ مهدی جعفری تهیه کننده بازی «سفیر عشق» رفتیم تا درباره این موضوع توضیحاتی دهد.

آخرین جزئیات از پچ آپدیت بازی سفیر عشق


بیشتر بخوانید


آخرین جزئیات از پچ آپدیت بازی سفیر عشق

مهدی جعفری تهیه کننده بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» و رئیس مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات آپدیت بازی «سفیر عشق» اظهار کرد: برای بهینه شدن داستان، اضافه شدن ۲ مرحله به بازی و رفع برخی ایرادات جزئی پچ آپدیت بازی به زودی به گیمیر‌های این بازی ارائه می‌شود.

گفتنی است؛ بازی رایانه‌ای «ژنرال در سایه» که به رشادت نیروهای مدافع حرم به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره دارد، نیز توسط گروه بازی سازان متنا در حال ساخت است و بعد از نوروز 1400 رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.