قیمت نیم میلیون دلاری برای کنسول طلای PS5

نسخه طلایی راک پلی استیشن ۵ با طلای ۱۸ عیار توسط شرکت Caviar تولید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برند لوکس Caviar ماه گذشته از PlayStation ۵ Golden Rock Edition که با طلای ۱۸ عیار پوشیده شده، رونمایی کرد. اکنون این شرکت قیمت این کنسول لوکس که در تعداد محدود تولید شده را نمایش داده است.

شرکت Caviar به دلیل ساخت نسخه‌های طلا، نقره و الماس تلفن‌های هوشمند و در درجه اول آیفون شناخته می‌شود. با تصمیم گیری برای ساخت یک روکش طلا PS5، این شرکت شهرت بیشتری را به دست آورد. قیمت نسخه از طلا پوشیده شده پلی استیشن ۵، ۴۹۹ هزار دلار یعنی نیم میلیون دلار است.


بیشتر بخوانید


تولید بسیار محدود

برند Caviar تنها ۹ مدل از این قطعه لوکس را منتشر می‌کند. در حال حاضر این کنسول در وب سایت خاویار برای فروش گذاشته شده است. گرچه عجیب به نظر می‌رسد که شخصی نیم میلیون دلار برای این محصول بپردازد، اما در واقع افراد زیادی علاقه‌مند به خرید آن هستند. این شرکت تاکنون ۱۳۳۴ درخواست خرید برای نسخه طلای PS5 دریافت کرده است.

نسخه PS5 Golden Rock برند Caviar نیم میلیون دلار قیمت دارد

بسکتبالیست معروف خریدار PS5 طلا

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که در میان کسانی که به گلدن راک علاقه نشان دادند، بازیکن بسکتبال معروف لبرون جیمز هم بود، این شرکت همچنین از یک تاجر مشهور روسی که در خارج از روسیه زندگی می‌کند و یک تاجر به همان اندازه مشهور آمریکایی در زمینه IT درخواست خرید دریافت کرده است که نام آن‌ها فاش نمی‌شود.

نسخه PS5 Golden Rock برند Caviar نیم میلیون دلار قیمت دارد

استفاده از  طلای ۱۸ عیار و چرم تمساح

در ادامه شرکت Caviar گفت:" در ساخت این PS5 از هشت ورق ۱۸ عیار و همچنین طلای جامد به شکل هندسی ساخته شده از سنگ طلا نیز در ساخت آن استفاده شده است. وزن هر کنسول حدود ۴.۵ کیلوگرم است. همچنین یک صفحه با مارک خاویار طلای جامد نیز همراهش است. برای کنترلر PS5 DualSense، خاویار لوازم جانبی را با چرم تمساح و ۷۵۰ گرم طلای ۱۸ عیار روی آن پوشانده است. خاویار همچنین دارای نسخه‌های Carbon و Alligator PS5 است که هرکدام به ترتیب ۵ هزار و ۸۳۰ دلار و ۸ هزار و ۱۴۰ دلار قیمت دارند.

نسخه PS5 Golden Rock برند Caviar نیم میلیون دلار قیمت دارد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
گوساله طلایی سامری جدید
بت پرستی نوین
آخرین اخبار