اطلاعات جدید و تاریخ عرضه گوشی‌های هوشمند جدید شیائومی به نام Redmi Note ۱۰ در مارس امسال عرضه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی روز سه شنبه اعلام کرد که سری Redmi Note 10 را از ۴ مارس راه اندازی می‌کند. سری Redmi Note 10 جانشین سری محبوب تلفن‌های هوشمند Redmi Note 9 خواهد شد.

پیش از عرضه رسمی، اطلاعات سری Redmi Note 10 چندین بار به بیرون درز کرده بود. طبق اطلاعات منتشر شده تاکنون، سری Redmi Note 10 با حداقل چهار مدل - Redmi Note 10، 4G، Redmi Note 10، 5G، Redmi Note 10 Pro 4G و Redmi Note 10 Pro 5G ارائه خواهد شد. این مدل‌ها اخیراً در فهرست آمازون نیز مشاهده شده است.


بیشتر بخوانید


آغاز عرضه Redmi Note 10 از ۴ مارس

سه نوع گوشی از سری Pro Redmi Note 10

طبق گزارش‌ها، نسخه Pro Redmi Note 10 حداقل در سه نوع عرضه خواهد شد، ۶ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این تلفن با یک باتری ۵۵۰۵۰ میلی آمپری ارائه می‌شود. همچنین شایعه شده است که با MIUI 12 خارج از جعبه عرضه می‌شود. در قسمت جلو دوربین این گوشی یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و تنظیمات دوربین پشت چهارگانه است. برای سلفی‌ گفته می‌شود که  یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های شایعه شده این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی فول اچ دی + AMOLED با محافظت Corning Gorilla 5 اشاره کرد. همچنین این می‌تواند اولین گوشی از این سری باشد که صفحه نمایش AMOLED را ارائه می‌دهد.

آغاز عرضه Redmi Note 10 از ۴ مارس

سه نوع گوشی سری Redmi Note 10

شایعه شده است که Redmi Note 10 حداقل در دو نوع عرضه می‌شود، ۴ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت. این تلفن هوشمند روی پردازنده Qualcomm’s Snapdragon 750G کار خواهد کرد. می‌توان یک مدل مبتنی بر چیپست MediaTek Dimensity را نیز دید.

آغاز عرضه Redmi Note 10 از ۴ مارس

گوشی جدید شیائومی

به غیر از سری Redmi Note 10، شیائومی در حال کار بر روی یک سری Redmi K40 نیز است. انتظار می‌رود خط میان رده ابتدا در چین عرضه شود. طبق گواهینامه اخیر TENAA، سری Redmi K40 دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. همچنین شایعه شده که این گوشی با نمایشگر + FHD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز ارائه می‌شود. Redmi K40 احتمالاً با پردازنده MediaTek’s Dimensity 1200 یا پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 کار خواهد کرد. همچنین شایعاتی مبنی بر ارائه این گوشی توسط پردازنده برتر کوالکام Snapdragon 888 ارائه شده است. این سریال در تاریخ ۲۵ فوریه در چین آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار