توزیع بیش از دو میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از توزیع بیش از دو میلیارد لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در ۱۱ ماهه امسال در منطقه زاهدان خبر داد.

 ابراهیم پوریزدانی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: فرآورده‌های نفتی توزیع شده در این مدت دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون و ۱۴۶ هزار لیتر شامل بنزین، نفت سفید، نفتگاز و نفتکوره می‌باشد و در زاهدان و نواحی تابعه (زاهدان، زابل، خاش، سراوان) توزیع شده است.

او افزود: با تلاش شرکت‌های توزیع کننده گازمایع در این بازه زمانی، مقدار ۱۲۷ هزار و ۸۷۵ تن گازمایع در بین مصرف کنندگان و خانوار‌های منطقه توزیع شده است.

مدیر منطقه زاهدان، توزیع این حجم عظیم فرآورده در ۱۱ ماهه امسال را حاصل تلاش بی وقفه کارکنان منطقه، ناوگان حمل و نقل، مجاری عرضه و حمایت و همکاری مدیریت عملیات و تامین و توزیع شرکت، مبادی تامین (مناطق معین) فرآورده و مسئولین استان عنوان کرد و از تلاش آنان قدردانی کرد.

پوریزدانی گفت: عدم وجود خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی، فاصله بسیار زیاد منطقه از مبادی و مراکز تامین فرآورده، وسعت و گستردگی جغرافیای سیستان و بلوچستان به عنوان بزرگترین استان کشور و مشکلات حمل و نقل جاده‌ای و ریلی، باعث شده تا خدمات رسانی در سیستان و بلوچستان، جلوه‌ای دیگر از جهاد و ایثارگری را در این سرزمین رقم زند.

او  همچنین با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و آغاز سال نو، ماندن در خانه و اجتناب از سفر‌های پرخطر بدلیل وجود ویروس کرونا را به هموطنان توصیه و ابراز نمود، محیط خانه امن‌ترین مکان برای محافظت از خود و فرزندان در برابر ویروس منحوس کروناست.

انتهای  پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار