آمادگی کامل منطقه زاهدان برای سوخت‌رسانی در فصل سرما

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از آمادگی کامل سوخت‌رسانی در ماههای سرد سال خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز منطقه نداریم.

ابراهیم پوریزدانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با اشاره به کاهش دما در استان گفت: این شرکت تمهیدات لازم برای سوخت‌رسانی مطلوب و مستمر به نواحی تحت پوشش (زاهدان، زابل، خاش و سراوان) و ذخیره سازی مناسب را اتخاذ کرده است.

او  با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در راستای تامین و توزیع سوخت زمستانی منطقه، افزود: سوخت مورد نیاز منطقه از مبادی، تامین و از طریق نفتکش های جاده پیما و مخزندارهای حمل ریلی به منطقه حمل و ذخیره سازی شده است.

پوریزدانی همچنین، مقدار نفت سفید توزیع شده در ۹ ماهه امسال را ۲۰۶میلیون و ۴۴۴ هزار لیتر اعلام کرد و گفت ؛ این مقدار سوخت ،از طریق زیرساخت بانکی به بیش از ۵۰۰ هزارخانوار منطقه توزیع شده است.

منطقه زاهدان یکی از مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که با دارابودن چهار ناحیه (زاهدان، زابل ، خاش و سراوان )، سه انبار نفت تدارکاتی و دو مرکز سوختگیری هواپیمایی وظیفه تامین و توزیع سوخت در مرکز، شمال و بخش هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار