استاندار قم گفت:انتخابات شورای اسلامی شهر قم به صورت کاملا مکانیزه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سرمست، استاندار قم در نخستین جلسه ستاد انتخابات استان قم طی سخنانی با اشاره به برگزاری چندین دوره انتخابات در سال‌های پس از انقلاب اسلامی گفت: بهره گیری از تجربیات انتخابات ‌های گذشته در جهت برگزاری انتخابات سالم، امن و باشکوه از اهمیت ویژه برخوردار است.


او با اشاره به زمان بندی فرآیند‌های مختلف برگزاری انتخابات افزود: متولیان انتخابات بایستی به قوانین و تقویم انتخاباتی اشراف کامل داشته باشند و کار‌های خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند.


استاندار قم گفت: در دوره‌ی پیش رو، سه انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا‌ها را به صورت هم زمان برگزار می‌کنیم که نیازمند آمادگی بیشتر مسئولان ستاد انتخابات استان است.


او همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر قم به صورت الکترونیکی عنوان کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر قم به صورت کاملا مکانیزه برگزار خواهد شد که تامین زیرساخت‌ها در این جهت  از اهمیت ویژه برخوردار است.


سرمست با بیان این که فرمانداری محور برگزاری انتخابات در استان قم است ،ادامه داد: همه‌ مسئولان موظف به همکاری و تعامل با فرماندار قم به عنوان رئیس هیئت اجرایی انتخابات هستند.


او تصریح کرد: برگزاری انتخابات امن، باشکوه و سالم در دستورکار مسئولان استان است و بایستی قانون به عنوان فصل الخطاب همواره مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قم در ادامه بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای رویداد‌های پیش بینی نشده، و شرایط کرونایی در برگزاری انتخابات پیش رو تاکید کرد.


در پایان این جلسه احکام اعضای ستاد انتخابات استان قم توسط استاندار قم به ایشان اعطاء شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار