توزیع جهیزیه و کمک به پرداخت اجاره خانه در کوهبنان

مسئول هیات بنی الزهرای کوهبنان از اجرای طرح‌های برکت، پرداخت اجاره خانه، درمان بیماران و توزیع جهیزیه با همکاری بنیاد علوی در شهرستان کوهبنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید حسین روح الامینی ،مسئول هیات بنی الزهرای کوهبنان از اجرای شش طرح خدمت رسانی در شهرستان کوهبنان خبر داد.

او افزود: به برکت وجود ولایت و رهبری کمک‌های بسیار خوبی طی یک سال گذشته به اقشار آسیب پذیر از کرونا و نیازمند شده است.

مسئول هیات بنی الزهرای کوهبنان افزود: ضد عفونی کردن اماکن، معابر، پارک‌ها همچنین توزیع ماسک، دستکش یک بار مصرف و... از جمله اقدامات جوانان بسیجی پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و جوانان هیات بنی الزهرا(ع) است.

او ابراز داشت: به منظور مساعدت به خانواده‌های نیازمند بیش از ده هزار پرس غذای گرم در مناسبت‌های مختلف در آشپزخانه تکیه شهید روح الامینی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پخت و بین خانواده‌های نیازمند شهرستان با کمک ائمه جماعت مساجد توزیع شد.

مسئول جبهه فرهنگی کوهبنان افزود: برای کمک‌های مومنانه بیش از هزار سبد کالا در قالب طرح شهید سلیمانی در چهار نوبت به همت جوانان بسیجی هیات‌های مذهبی و ائمه جماعت مساجد توزیع شده است.

او گفت: طرح توزیع نان صلواتی از جمله طرح‌هایی است که از زمان کرونا در شهرستان آغاز شده و با مساعدت دفتر امام جمعه کوهبنان نیازمندان به نانوایی‌های سطح شهر معرفی می‌شوند تا نان رایگان دریافت کنند ضمن این که در چند نوبت نان صلواتی بصورت عمومی در شهرستان توزیع شده است.

روح الامینی از اجرای طرح‌های برکت، اجاره خانه، کمک به درمان بیماران، توزیع جهیزیه، پرداخت بدهی زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری بنیاد علوی در شهرستان کوهبنان خبر داد.

اوتاکید کرد: تلاش شده طرح‌های فوق با همکاری دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران، ائمه جماعت مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و معتمدین شهرستان با حفظ شان و کرامت خانواده‌ها انجام شود.

مسئول گروه جهادی بنی الزهرای کوهبنان تصریح کرد: بهتر است مسجد محور جلو برویم و جز این کار هیچ راهی نداریم چرا که حضرت امام خمینی (ره) روز اول فرمودند مسجد سنگر است سنگر‌ها را حفظ کنید دشمنان ما هم به خوبی برای ما نقشه کشیدند و ما را از مساجد به جا‌های دیگر کشاندند.

او تاکید کرد: اگر گروهی از افراد عزم جزم نکنند و کمربند نبندند و بیرون از همه ساختار‌ها و سیستم‌ها به صورت جهادی وارد میدان نشوند شکست می‌خوریم پس لازم است طلاب به صورت جهادی وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جهیزیه عروس ، پخت نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار