با اجرای طرح شهید سلیمانی ؛

۳۰۰ سبد کالا در کوهبنان توزیع شد

در قالب طرح شهید سلیمانی ۳۰۰ سبد کالا در شهرستان کوهبنان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، باحضور امام جمعه وجمعی از مسئولان محلی کوهبنان در قالب کمک‌های مومنانه ۳۰۰ سبد کالا در کوهبنان توزیع شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه شهرستان کوهبنان دراین مراسم گفت: دین مبین اسلام بر کمک رسانی و خدمت به دیگران تاکید فراوان دارد لذا نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار همواره در این کار پیش قدم بوده اند.

اوافزود: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با دستور حضرت امام (ره) نهاد‌های خدمت رسان نظیر کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر برای خدمت رسانی به اقشار جامعه پیش قدم شدند.

امام جمعه شهرستان کوهبنان بیان داشت:خیریه‌ها، سمن‌ها و مراکز نیکوکاری نیز برای خدمت رسانی به اقشار جامعه تشکیل و وارد عرصه شدند.

اوافزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا بنا به توصیه مقام معظم رهبری و به منظور خدمت رسانی بیشتر و بهتر به اقشار آسیب پذیر جامعه و خسارت دیدگان از کرونا طرح کمک‌های مومنانه مطرح شد.

حجت الاسلام جعفری گفت: در لبیک به فرمان، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای خیرین، بسیج، سپاه پاسداران، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، اداره اوقاف، سازمان تبلیغات، خیریه ها، ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی، مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مقاومت بسیج، ائمه جماعت مساجد و... پای کار آمدند که تا امروز گام‌های بسیار خوبی برداشتند.

اوافزود: نهمین مرحله کمک‌های مومنانه در شهرستان کوهبنان با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، جبهه فرهنگی شهرستان، گروه جهادی بنی الزهرا (س)، پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) تکیه شهید روح الامینی با محوریت امام جمعه و ائمه جماعت مساجد در حال انجام است.

امام جمعه کوهبنان تصریح کرد: در نهمین مرحله از کمک‌های مومنانه در کوهبنان ۳۰۰ سبد کالای معیشتی ۳۵۰ هزار تومانی که ۲۰۰ سبد کالا در مرکز شهرستان و ۱۰۰ سبد کالا در بخش طغرالجرد با همکاری ائمه جماعت مساجد توزیع خواهد شد.

او گفت: در آستانه سال جدید و در روز‌های پایانی ماه مبارک رجب نیز توزیع سبد‌های معیشتی در دستور کار قرار دارد.

روح الامینی مسئول هیات بنی الزهرای شهرستان کوهبنان نیز در این مراسم گفت: به منظور مساعدت به خانواده های نیازمند بیش از ده هزار پرس غذای گرم در مناسبت های مختلف در آشپزخانه تکیه شهید روح الامینی با رعایت کامل مسائل بهداشتی پخت و بین خانواده های نیازمند شهرستان با کمک ائمه جماعت مساجد توزیع شد.

 تصریح کرد: برای کمک های مومنانه بیش از هزار سبد کالا در قالب طرح شهید سلیمانی در چهار نوبت به همت جوانان بسیجی هیات های مذهبی و ائمه جماعت مساجد توزیع شده است.

اوافزود: طرح نان صلواتی از جمله طرح هایی است که از زمان کرونا در شهرستان آغاز شده و با مساعدت دفتر امام جمعه کوهبنان نیازمندان به نانوایی های سطح شهر معرفی می شوند تا نان رایگان دریافت کنند ضمن این که در چندین نوبت نان صلواتی بصورت عمومی در شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کمک رسانی ، سبد کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار