اختصاص بیش از ۳۱ میلیارد ریال برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند در کرمان

از ابتدای امسال تاکنون، ۳۱ میلیارد و ۴۷۱ میلیون و ۳۳۹ هزار ریال کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده زندانیان نیازمند کرمان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر افضلی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان در نشست هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت: به منظور کمک به خانواده زندانیان نیازمند، از ابتدای امسال تاکنون، ۱۵ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال پرداخت مستمری ماهیانه و کمک بلاعوض انجام شده است.

او به توزیع سبد‌های کالا به مبلغ ۵ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال در بین خانواده زندانیان نیازمند نیز اشاره و تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات آموزشی مانند خرید لوازم التحریر، تبلت و پرداخت شهریه دانشگاه فرزندان مددجو ۴ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان افزود: زمینه آزادی ۴۱ زندانی بدهکار مالی زندان کرمان نیز با پرداخت بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال فراهم شده است و این افراد در قالب طرح شهید سلیمانی از زندان آزاد شده اند و به آغوش خانواده بازگشته اند.

افضلی گفت: به منظور توسعه اشتغال خانگی خانواده‌های مددجویان نیازمند نیز و کمک به تهیه جهیزیه فرزندان مددجویان و تهیه وسایل مورد نیاز منزل مانند اجاق گاز، کولر، بخاری، آبگرمکن، تلویزیون و یخچال نیز یک میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال طی امسال هزینه شده است.

او به پرداخت ۱۸۱ میلیون و ۴۷۸ هزار ریال به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان اشاره و عنوان کرد: همچنین با معرفی ۳۱ خانواده زندانی به بانک برای دریافت وام خود اشتغالی، مبلغ ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به آن‌ها پرداخت شده است.

افضلی پیگیری ثبت نام رایگان فرزندان محصل زندانیان از طریق آموزش و پرورش، پیگیری درمان خانواده‌های زندانیان از طریق موسسات خیریه، پرداخت هزینه‌های مربوط به سکونت منزل مددجویان و خرید مواد شوینده و کمک به ارتقای وضعیت بهداشتی زندان را از دیگر اقدامات انجمن حمایت زندانیان کرمان طی امسال برشمرد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان با اشاره به اینکه ۸۹۰ خانواده نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان هستند، افزود: انجمن حمایت زندانیان کرمان، بدون بودجه دولتی و با همکاری هیئت مدیره و کمک خیرین در زمینه حمایت از مددجویان و خانواده آن‌ها فعالیت می‌کند.

او تصریح کرد: افزایش همکاری خیران با انجمن حمایت زندانیان کرمان زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مددجویان و خانواده آن‌ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.