دادستان شهرستان بافت گفت: انجمن حمایت زندانیان شهرستان بافت تا پایان آذر امسال، یک میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال برای حمایت از خانواده زندانیان نیازمند اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عنایت الله دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت: انجمن حمایت زندانیان شهرستان بافت تا پایان آذرماه امسال، یک میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال برای حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند اختصاص داده است.

او بر توجه بیشتر به وضعیت خانواده زندانیان به ویژه در دوره شیوع بیماری کرونا تاکید کرد و افزود: اقدامات انجمن حمایت از زندانیان در ۹ ماهه امسال (تا پایان آذرماه) در قالب توزیع ۲۰ بسته بهداشتی، ۳۰۶ بسته غذایی، توزیع کارت هدیه به ۳۵۱ خانواده، واریز مستمری برای ۱۰۴ خانواده، توزیع لوازم التحریر به ۵۰ خانواده، آزادسازی سه نفر از زندانیان جرائم غیر عمد، توزیع گوشت در بین ۳۳ خانواده، خرید یخچال و تلویزیون به همت خیران و اهدا به خانواده زندانیان، توزیع یک هزار ماسک به خانواده زندانیان، بازسازی دو باب خانه از زندانیان، تهیه جهیزیه به دو نفر از فرزندان زندانیان و  غیره انجام شده است.

دهقانی بیان کرد: حمایت از خانواده زندانیان نیازمند، یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های انجمن حمایت از زندانیان است و این انجمن برنامه‌های متعددی را برای کاهش آسیب‌ها و تهدید‌هایی که متوجه خانواده زندانیان می‌شود؛ برنامه ریزی و اجرا کرده است.

او تصریح کرد: در آینده با راه اندازی کارخانه تولید شانه تخم مرغ، کارگاه خیاطی و سایر فعالیت‌های درآمدزا بر خوداشتغالی و توانمندسازی خانواده زندانیان تلاش می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت ضمن قدردانی از همکاران در انجمن حمایت از زندان و خیرانی که در این امر همراهی کرده اند، از سایر افراد خیر نیز برای حل مشکلات زندانیان دعوت به همکاری کرد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.