نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: دولت به وعده های خود در استان گلستان عمل کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد گفت: دولت در گلستان چندین وعده داده که متاسفانه یا عملیاتی نشده یا تعیین تکلیف و اجرایی نشده است.

امام جمعه گرگان افزود: آقای روحانی در سفر اول چند وعده دادند یکی از وعده‌ها زهکشی اراضی بود از باب اجرای این طرح که تا کنون ۱۲۰ هزار هکتار آن اجرا شده است تشکر می کنم چرا که این حرکت آثار مثبتی به همراه داشت و کشاورزان خوشحال هستند اما تقاضا می‌کنم به قول خود عمل و این طرح را کامل کنند یا خودشان انجام دهند تا زمینه را برای ادامه در دولت بعدی فراهم نمایند.

او گفت: وعده دیگر رئیس جمهور طرح گردشگری جزیره آشوراده  و به نظر من سکوی تحرک استان است این طرح فراز و نشیب های بسیاری را طی کرد در نهایت در سال ۹۳ تفاهم نامه‌ای با سازمان گردشگری و محیط زیست منعقد شد اما هنوز بعد از ۱۷ سال و حتی بعد از قول آقای روحانی به جایی نرسیده است.

او ادامه داد: خلیج گرگان خشک شده است و چاره‌ای باید برای آن اندیشیده شود همچنین راه آهن اینچه برون از سوی سه رئیس جمهور افتتاح شد، اما در عمل اثر چشمگیری از نظر اقتصادی و اشتغال برای استان نداشته است ، دولت اختلاف بین ما و ترکمنستان را حل کند.

آیت الله نورمفیدی افزود: کشور به بندر چوب نیاز دارد و تنها جایی که می‌توان آن را انجام داد بندری است که در گمیشان مد نظر است.

آقای جهانگیری صبح امروز در سفری یک روزه به گلستان آمده است.
اتهای پیام/ن/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.