تشییع شهدای گمنام در نقاط مختلف استان مرکزی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همزمان با سالروز ارتحال حضرت زینب سلام الله علیها پیام رسان شهدای دشت کربلا با حضور مردم قدر شناس و شهید پرور استان مرکزی تشییع شهدای گمنام در نقاط مختلف استان آغاز شد.

امروز ۵ شهید گمنام در ۳ شهرستان استان مرکزی تشییع و تدفین می‌شوند.

از این شهدای گمنام، یک شهید در دانشگاه آزاد شهرستان ساوه، یک شهید در نیم ور محلات، یک شهید در شهر داودآباد شهرستان اراک، یک شهید در دانشگاه فرهنگیان اراک و یک شهید هم در دانشگاه صنعتی اراک خاکسپاری خواهند شد.

سرهنگ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: این شهدا همچون چراغی مسیر را نشان می‌دهند و قطعا ورود آن‌ها به استان منشا خیرات و برکات بسیار زیادی خواهد بود..

سرهنگ کریمی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کلیه مراسمات شهدای گمنام در سطح استان یک ضرورت است که فرمانداران محترم اراک و ساوه مسئولیت برگزاری این مراسمات را خواهند داشت و همانگونه که در مراسمات قبلی استان مرکزی الگو بود باید در این مراسم هم خوب ظاهر شود.


مردم ولایت مدار و شهید پرور استان مرکزی در طول ۴۲ سال گذشته همواره وفاداری خود به آرمان‌های بلند انقلاب، امام (ره) و شهدا را به خوبی اثبات کرده اند و امروز در مراسم شهدای گمنام حضور یافته اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.