استاندار خراسان رضوی:

شاهد ارتقای تیم شهرخودرو خواهیم بود

استاندار خراسان رضوی گفت: با حمایت‌های مجموعه استانداری و دیگر بخش‌ها در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال شاهد ارتقای تیم شهرخودرو در خراسان رضوی خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی  روز جمعه با حضور در محل تمرین تیم فوتبال شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد گفت: به رغم محدودیت‌های نیم فصل اول لیگ برتر، تیم شهرخودرو با کسب ۱۸ امتیاز عملکرد خوبی داشت و اکنون نیز فاصله زیاد با دیگر تیم‌های هم‌رده خود در جدول رده بندی لیگ برتر ندارد.

او  تیم فوتبال شهرخودرو را از افتخارات کشور عنوان کرد و افزود : دغدغه جوانان و ورزشکاران استان در خصوص وضعیت این تیم لیگ برتری را درک کرده و پیگیر رفع مشکلات آن هستیم و روند فعالیت این تیم توسط استانداری رصد می‌شود.

استاندار خراسان رضوی حمایت از تیم شهرخودرو را یک وظیفه دانست و ادامه داد: تاکنون طی چند مرحله با وزیر ورزش و جوانان در خصوص رفع مشکلات این تیم صحبت کرده و در رایزنی با همه بخش‌های مسئول به دنبال جذب کمک‌ها و رفع موانع و مشکلات بوده‌ایم و از سوی دیگر از بازیکنان و کادر فنی می‌خواهیم همچون گذشته با انرژی مضاعف به روند تمرینات خود ادامه دهند.

انتهای پیام// ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار