مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

مشکلات تیم شهرخودرو حل خواهد شد

فرزاد فتاحی گفت: نگران مسائل تیم شهرخودرو نباشید چرا که مشکلات در آینده حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اتفاقاتی که برای شرکت شهرخودرو افتاد، نگرانی هایی را برای تیم فوتبال شهر خودرو بوجود آورد که باعث شد هواداران تیم آزرده خاطر شوند و با نگرانی مسائل تیم را پیگیری کنند.

 

او افزود: من این اطمینان را به شما می دهم که مسئولیت پیگیری امور مربوط به تیم فوتبال برعهده اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خراسان رضوی است.

 


بیشتر بخوانید


 

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در این چند روز اخیر برای تیم افتاد بازگشت وطن خواه به عنوان مدیر عامل تیم شهرخودرو بود که این نقطه قوتی است تا مشکلات تیم روز به روز حل شود و ما شاهد افتخار آفرینی و حضور خوب این تیم فوتبال باشیم.

 

فتاحی بیان کرد: کادر فنی تیم فوتبال شهرخودرو با رهبری مهدی رحمتی به خوبی تیم را جمع و جور کردند و شاهد هستید علی رغم اینکه نیم فصل را به اتمام رسانده ایم با اختلاف امتیاز ضعیفی در رتبه ۱۲ قرار گرفتیم؛ یعنی حتی اگر ما یک برد به دست می‌آوردیم در بازی مس رفنسجان، قطعا الان در جایگاه پنجم یا ششم بودیم و نتیجه بدی نداشتیم.

 

او تصریح کرد: علی رغم این مشکلاتی که بود بازیکنان خیلی تلاش کردند و از حمایت طرفدارانشان نهایت استفاده را بردند و با یک آرامش خاطری به مسابقات رفتند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است تا مشکلات تیم را حل کنیم که در این راستا خیلی از مسئولین به ما کمک می کنند.

 

انتهای پیام//ف.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار