رییس هیأت فوتبال خراسان رضوی، گفت: گفتگو‌هایی در خصوص واگذاری شهر خودرو با شرکت‌های مختلف انجام شده که یکی از این شرکت‌ها مجموعه فولاد خراسان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احسان اصولی رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی، در رابطه با واگذاری امتیاز شهرخودرو به فولاد خراسان، گفت: صاحب امتیاز باشگاه لیگ برتری استان، مردم خراسان رضوی هستند، مردم مطالبه دارند این تیم در بالاترین سطح فوتبال کشور همچنان باقی بماند.

او افزود: جمعیت قابل توجهی از هواداران نگران و دغدغه‌مند هستند که اتفاقی که برای شرکت شهرخودرو افتاده است روی این تیم اثر بگذارد و این نگرانی وجود دارد،اتفاقاتی که برای ابومسلم، پیام و دیگر تیم‌های لیگ برتری خراسان افتاد، برای این تیم رخ بدهد.

بیشتر بخوانید


رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی به فکر مراقبت از این تیم است تا امتیاز آن باقی بماند و قبل از اینکه دیر شود فکری به حال این موضوع شود، ادامه داد: بر همین اساس پیگیری‌هایی را استاندار انجام داده و ما هم در هیأت فوتبال به عنوان متولی فوتبال خراسان رضوی، پیگیر این موضوع هستیم تا این امتیاز دچار مشکل نشود بر همین اساس مجموعه‌های مختلفی برای مذاکره پیشنهاد و کاندیدا شدند تا مسئولیت و امتیاز اسپانسری این تیم را به عهده بگیرند.

اصولی بیان کرد: بخشی از  موضوع مربوط به شهر خودرو، مسائل حقوقی و قضایی است و از آنجایی که اطلاعی در این خصوص ندارم، ورود نمی‌کنم و به تصمیمات خبرگان حقوقی استان برمی‌گردد که در این مورد تصمیم‌گیری شود و به جمع‌بندی می‌رسند؛ اما آن چه که برای ما مسلم است این است که تا پایان فصل هزینه‌های این تیم برطرف شود بنابراین گفتگو‌هایی با شرکت‌های مختلف انجام شده که یکی از این شرکت‌ها مجموعه فولاد خراسان است.

او با بیان اینکه شهردار مشهد هم در این خصوص نامه‌ای را به وزیر کار و رفاه اجتماعی زده، تصریح کرد: ارکانی نماینده مردم نیشابور، پیگیر موضوع است، البته با مجموعه‌های دیگری  به جز فولاد خراسان هم طرح موضوع شده است و همزمان پیگیری می‌شود.

رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر تغییر سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم شهرخودرو تأکید کرد: این تغییر به هیچ عنوان باعث تغییر سرمربی این تیم،  نمی‌شود جا دارد در همین جا از سید مهدی رحمتی بابت زحماتی که برای این تیم کشیده‌ است، تشکر کنم، حفظ این تیم برای ما بسیار مهم است و رحمتی در نقش ناجی و نگهدارنده این تیم به خوبی نقش خود را ایفا می‌کند.

منبع:فارس

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.