امام جمعه بافق گفت: هزینه رسوایی تفکر اعتماد و تکدی گری از غرب نباید به همت دولت انقلابی و حزب اللهی داده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت فر امام جمعه بافق  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق، گفت: هزینه رسوایی تفکر اعتماد و تکدی گری از غرب نباید به همت دولت انقلابی و حزب اللهی داده شود.

امام جمعه بافق افزود: این تفکر با حذف و استیضاح یک شخص نه تنها حذف نمی‌شود بلکه مظلوم نمایی شده و رشد هم می‌کند.

او بیان داشت:مدل مدیریت، ولی فقیه تجربه و فرصت دادن است، چرا که کسانی که در آزمون خدمت به انقلاب و نظام شرکت کرده اند تا آخرین فرصت بمانند و نتیجه کارشان را اعلام کنند.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: حدود هشت سال از تفکر برجام دوستان و مذاکره می‌گذرد و آنان که گفتند امضاء گری تضمین است باید درهمین دولت پاسخگو باشند و این تفکر باید در همین دولت دفع شود تا در دوران بعدی نگویند نگذاشتند و فرصت ندادند.

او گفت: نتیجه اعتماد به غرب و هیچ نتیجه‌ای جز اتلاف وقت نداشت.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع خبرگان رهبری، افزود: دلقک‌های صهیونیستی و دست نشانده‌های آنان هم نمی‌توانند جلوی پیشرفت هسته‌ای و علمی نظام را بگیرند.

حجت الاسلام سعادت فر بیان داشت: ادبیات قوی رهبر معظم انقلاب در مورد انرژی هسته‌ای و توانایی غنی سازی تا ۶۰ درصد نشان از اقتدار نظام اسلامی است.

او افزود: باید دولت در زمینه شیوه نامه‌های الحاقی طبق قانون عمل کند و تشخیص عمل به قانون مجلس است که نباید اجازه دهد چند صدایی در جامعه باشد.

امام جمعه بافق گفت: تمکین دولت به قانون ضروری است و ضرورت ندارد با ادبیات دیگری صحبت شود که اگر مجلس بیانیه را لغو نکند مسئولیت آن به عهده خودشان است.

او تصریح کرد: امروز در دروان حساسی هستیم و باید ادبیات انقلابی و مقاومت که سردار شهید حاج قاسم سلمیانی آن را به جای گذاشت ترویج داد.

امام جمعه بافق افزود: حفط روحیه انقلابی و جهادی مجلس ضروری است و با تک صدایی سند عزت و آزادی کشور با زدن سیلی به دهان یاوه گویان اقتدار نظام را نمایش دهد.

او در خطبه اول سخنان خود با گرامیداشت رحلت بانوی مکرم اسلام حضرت زینب (س) و هفته تربیت اسلامی، گفت: وظیفه امور تربیتی، ترویج آرامش در جامعه است.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: نوجوانانی که جهاد گونه در راه اعتلای فرهنگ اسلامی و انقلابی تلاش می‌کنند قابل تقدیر و ستایش هستند.

امام جمعه بافق همچنین گفت: آنچه آرامش درون برای انسان خلق می‌کند، بندگی خداست و تصور غلطی است که موسیقی به انسان آرامش ذاتی و درونی می‌دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار