کاربران توئیتر مطالب و دلنوشته‌های خودشان را داغ کردن هشتگ‌هایی درباره ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر در این شبکه اجتماعی با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،حضرت علی بن ابی‌طالب (ع) امام اول همه مذاهب شیعه، صحابی، راوی و کاتب وحی است، مردی که تاریخ مانند آن ندیده است و نخواهید دید. حضرت امیرالمومنین (ع) در روز ۱۳ رجب چشم در جهان گشودند. روزی که در تقویم تاریخ اسلام به مناسبت قدوم مولا علی (ع) روز پدر نامگذاری شده است و از مقام پدران قدردانی می‌شود.

ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر امسال هم به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای رعایت کردن حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، به دور از هرگونه تجمعات و مهمانی‌های خانوادگی و جشن‌های بزرگ برگزار می‌شود، اما چراغ دورهمی‌ها خاموش نشده است و این‌بار در قالبی دیگر در شبکه‌های اجتماعی روشن است.کاربران در فضای مجازی اقدام به داغ کردن هشتگ‌های متفاوتی مانند ولادت امیر المومنین علی (ع)، روز پدر و ... کرده‌اند که در ادامه تعدادی از این توئیت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید


روز پدرتبریک روز مرد در فضای مجازی به شیوه جدیدروز پدرروز پدرتبریک روز مرد در فضای مجازی به شیوه جدیدروز پدرروز پدرروز پدرروز پدرتبریک روز مرد در فضای مجازی به شیوه جدیدروز پدرروز پدرروز پدرتبریک روز مرد در فضای مجازی به شیوه جدیدروز پدرتبریک روز مرد در فضای مجازی به شیوه جدیدتبریک روز مرد در فضای مجازی به شیوه جدیدروز پدرتبریک روز مرد در فضای مجازی به شیوه جدیدروز پدرتبریک روز مرد در فضای مجازی به شیوه جدید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.