رئیس اداره صمت دامغان گفت: ۸۵۰ تُن کالای اساسی مورد نیاز مردم در آذر، دی و بهمن امسال توسط فروشگاه‌های عرضه کننده مواد غذایی شهرستان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمید صالحی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان افزود: کالا‌های اساسی توزیع شده بین مردم دامغان شامل برنج، تخم‌مرغ، روغن، شکر، مرغ گرم و منجمد است.

او اضافه کرد: با توجه به قرار داشتن در روز‌های پایان سال و گستردگی تقاضای مردم دامغان برای خرید کالا‌های اساسی مورد نیاز، اداره صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به تقاضای مردم و تنظیم بازار در اسفندماه، اقدام به توزیع کالا‌های اساسی بیشتری می‌کند.

صالحی اظهار داشت: هر ماه به صورت متوسط ۲۰۰ تن مرغ و تخم‌مرغ، ۳۵ تا ۵۰ تن شکر، ۳۵ تن روغن خوراکی و ۳۵ تن برنج خارجی در شهر‌ها و روستا‌های پرجمعیت استان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه روند توزیع کالا‌های اساسی و تنظیم بازار همچنان ادامه دارد گفت: طرح ویژه بازرسی ایام نوروز به منظور رصد بازار از اول اسفند جاری آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.

صالحی بیان کرد: بازرسان این اداره با همکاری بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات و بازرسان افتخاری بسیج اصناف در قالب تیم‌های بازرسی به صورت ۲ شیفت صبح و عصر بر واحد‌های صنفی نظارت دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دامغان تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل ارائه نکردن فاکتور، گران‌فروشی، احتکار و موارد دیگر با تلفن ۱۲۴ تماس و به اداره صمت دامغان اطلاع رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان، موضوع تخلف پیگیری شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.