پورابراهیمی ابراز امیدواری کرد: با اتمام شیوع کرونا شاهد حضور گردشگران خارجی بویژه کشور هایی مانند ونزوئلا در استان کرمان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز افتتاح موزه طلا و جوهرات کرمان در صدر برنامه‌های سفر وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا قرار دارد.

او افزود: بازدید از آثار تاریخی شهر ماهان و نیز حضور در مجموعه گردشگری شهداد از برنامه‌های سفر وزاری گردشگری ایران و ونزوئلا خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف از این برنامه حضور میهمانان خارجی در کرمان برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های گردشگری کرمان به ویژه مرکز این استان است.

پورابراهیمی ابراز امیدواری کرد: با اتمام شیوع کرونا شاهد حضور گردشگران خارجی بویژه کشور‌هایی مانند ونزوئلا که روابط سیاسی مطلوبی با ایران دارند در استان کرمان باشیم.

اوگفت: با توجه به اهمیت موضوع از دشتی اردکانی رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی دعوت شده به کرمان سفر کند و این فراکسیون نیز با ظرفیت‌های گردشگری استان کرمان بیش از پیش آشنا شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقتصاد گردشگری به دلیل آسیب‌های شرایط شیوع کرونا نیازمند حمایت جدی است و امیدواریم با رفع محدودیت‌های کرونایی و حمایت‌های عملی دولت از مجموعه‌های آسیب دیده از استان کرمان و سراسر کشور شاهد خیزش مجدد فعالیت‌های این بخش مهم اقتصادی کشور باشیم تا بتوان در شرایطی که کشور به سمت کاهش درآمد‌های نفتی حرکت می‌کند بخش گردشگری بتواند جایگزین مناسبی برای این مهم باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار