رادیو فرهنگ در نخستین پویش ملی «ایران؛ جغرافیای مهربانی» به سبزوار می‌رود تا پویشی برای همدلی به وسعت تمام ایران برگزار کند.

میثم کطاییان مدیر پخش رادیو فرهنگ، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برگزاری اولین پویش ملی «ایران؛ جغرافیای مهربانی» در سبزوار را حلقه‌ای برای ترویج و‌ تقویت فعالیت‌های خیرخواهانه عنوان کرد و گفت: در حاشیه این پویش دو تیم پزشکی در سبزوار مستقر شده است و در حوزه دندانپزشکی، جراحی فک و صورت ویزیت رایگان و در صورت لزوم جراحی برای اقشار کم درآمد انجام می شود.

وی ادامه داد: همایش اصلی این رویداد شنبه نهم اسفندماه در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود و در آن جایگاه موسسات خیریه و گروه‌های جهادی بررسی خواهد شد.

کطاییان با دعوت از همه گروه‌های جهادی و خیرین برای پیوستن به پویش «ایران؛ جغرافیای مهربانی» گفت: این پویش حرکتی برای زندگی بهتر و تقسیم شادی‌هاست و امیدوارم به ریشه کن شدن فقر در جامعه منجر شود.

گفتنی است؛ پویش «ایران؛ جغرافیای مهربانی» به همت رادیو فرهنگ، از پنجشنبه ۷ اسفندماه آغاز و اختتامیه ۹ اسفندماه برگزار و از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار