رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:لیگ تندرستی ایران با هدف ارتقاء سلامت عمومی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: لیگ تندرستی ایران با هدف ارتقاء سلامت عموم مردم و افزایش نشاط و شادابی در بین مردم همزمان با سراسر کشور از چهارم بهمن آغاز و تا پایان اسفندماه در این شهرستان ادامه دارد.

او افزود:در این لیگ افراد بالای ۱۰ سال پس از ثبت نام در سایت ایران تندرستی روزانه نسبت به ارسال فیلم ۳۰ ثانیه‌ای از حرکات ورزشی در سامانه اقدام می‌کنند و در پایان به نفرات شرکت کننده براساس میزان مشارکت جوایز اهدا می‌شود.


بیشتر بخوانید

مصطفی پور اضافه کرد:مراحل شرکت در لیگ تندرستی شامل عضویت در سایت http://Irantandorosti.org و آشنا شدن با برنامه تمرینی لیگ تمرینی شرکت در لیگ، انجام تمرینات روزانه با الگوی تمرینات در سایت و ضبط ۳۰ ثانیه‌ای از تمرینات (هر روز دارای یک کد خاص است که شرکت کننده بایدقبل از آغاز تمرین این کد را در ضبط ویدیویی اعلام کند)، مراجعه مجدد به سایت و تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز و بارگذاری ویدیو در سایت و دریافت تاییدیه ارسال است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت:لازم به ذکر است هر فرد در هر روز می‌تواند یک بار ویدیو تمرینات خود را ارسال کند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.