رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد گفت:سنگنوردان مهابادی با کسب رتبه اول در مسابقات استانی آماده اعزام به مسابقات کشوری شدند.

افشردل رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: مسابقات سنگنوردی استانی در روز‌های پنج شنبه و جمعه، مورخه ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه به میزبانی شهرستان مهاباد در سالن اختصاصی سنگنوردی کوثر برگزار شد.

او افزود: در این مسابقات سنگنوردان مهابادی در هر دو رشته سرطناب و بولدرینگ و در گروه آقایان و بانوان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند تا راهی مسابقات کشوری شوند.


بیشتر بخوانید

افشردل اضافه کرد:مسابقات قهرمانی داخل کشور اسفندماه سال جاری به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که هنوز تاریخ دقیق مشخص نشده است.

رئیس هیئت کوهنوردی مهاباد گفت: در این رقابت‌ها شهاب احمد زاده، سیاوش گل محمدی، کامیار لاجانی و خانم‌ها هیرو پیشان، اسرین مضلومی، شیبا فرهاد به ترتیب مقام اول تا سوم رشته سر طناب و کامیار حسینی، سیاوش گل محمدی، شهاب احمد زاده و خانم‌ها هیرو پیشان، شیبا فرهاد، اسرین مظلومی به ترتیب مقام اول تا سوم رشته بولدرینگ را از آن خود کردند.

افشردل تصریح کرد:سنگنوردی رشته‌ای است که ورزشکار با استفاده از طناب و ابزار فنی مخصوص اقدام به بالا و پایین رفتن یا حرکت افقی بر روی صخره یا دیواره‌های سالنی می‌کند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.