گیتی منش ازتوزیع ۲۰میلیون لیتر نفت سفید در نقاط سخت گذر استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در دیدار‌های جداگانه‌ای بافرمانداران شهرستان‌های مریوان و سروآباد با تشریح عملکرد شرکت دراین شهرستان‌ها از توزیع بیش از ۱۰ میلیون لیترنفت سفید برای ۴۲۰۰ خانوار نفت سفید سوز در این دوشهرستان ازابتدای امسال تاکنون خبرداد و افزود:با توجه به کوهستانی بودن و صعب العبوربودن راه‌های روستایی این مناطق خوشبختانه ارسال و ذخیره سازی سوخت موردنیاز روستاییان انجام گرفته تا در صورت افزایش سرما و بسته شدن راه‌ها مشکلی برای تامین سوخت مردم ساکن در این مناطق ایجاد نشود.

گیتی منش با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستا‌های استان و شارژ سهمیه سالیانه ۲۳ هزار خانوار نفت سفیدسوزدر کارت بانکی آنان، از توزیع بیش از ۳۷ میلیون لیتر نفت سفید در روستا‌های استان خبرداد و افزود:در این مدت بیش از ۴ هزار تن گاز مایع نیز در این دوشهرستان تامین و توزیع شده است.

این مقام مسئول به تحقق حقوق شهروندی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی شرکت اشاره کرد و افزود:درهمین راستا توزیع گازمایع به صورت الکترونیکی بوده و سهمیه این خانوار‌ها (ماهانه۴ کپسول ۱۱ کیلیویی) بر روی کارت‌های بانکی آنان شارژ می‌شود.

اودر ادامه از فعالیت ۱۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۶باب جایگاه CNG در این دوشهرستان خبرداد واظهار داشت:در این مدت بیش از۲۱ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ در این دوشهرستان توزیع شده است.

گیتی منش از استقبال شرکت جهت ورود بخش خصوص برای احداث جایگاه‌های CNG در استان و تسهیل فرایند احداث برای سرمایه‌گذاران خبرداد و افزود:هماکون۵۲ باب جایگاه CNG در استان فعال می‌باشد.

فرمانداران شهرستان‌های مریوان و سروآباد نیز با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان از اقدامات صورت گرفته شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بویژه تامین و توزیع مطلوب سوخت موردنیاز شهرستان، استاندارد سازی جایگاه‌های سی ان جی، فعالیت مطلوب مجاری عرضه مخصوصا در زمان شیوع ویروس کرونا و مدیریت پایانه مرزی باشماق تشکر و قدردانی نمودند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.